Service & meer

Veelgestelde vragen

Wij krijgen dagelijks veel verschillende vragen binnen. Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

Veelgestelde vragen

Ja, Cleanprofs maakt gebruik van biologisch afbreekbaar schoonmaakmiddel. Daardoor belasten we het milieu niet. Ook zorgen we ervoor dat het afvalwater direct weer afgevoerd wordt via onze wagens.

Bij Cleanprofs kies je zelf welke container je schoon laat maken. We reinigen zowel je groen bak, rest container, plastic container en DUO container. Alle combinaties zijn mogelijk.

We komen 12 keer per jaar langs per container. Hierdoor wordt elke bak die je bij ons aanmeldt maandelijks gereinigd. Voor de DUO container komen we 24 keer per jaar langs.

Cleanprofs heeft een landelijke dekking door onze elf logistieke service punten. Ben je benieuwd of wij ook reinigen op jouw adres? Meld je aan en wij gaan voor je aan de slag.

Wij reinigen alleen de binnenkant van de deksel, rand en binnenkant van de container. Hier bevindt zich namelijk het vuil en de bacteriën.

Voor €8,75 per maand reinigen we je bak. Laat je meerdere kliko’s reinigen, dan betaal je slechts €6,99 per container.

Meld je aan bij Cleanprofs en zet je bak aan de straat zoals je gewend bent. Zorg wel dat de Cleanprofs sticker er goed zichtbaar op zit. Laat de bak staan tot 19.00 uur en wij doen de rest. Als we al langs zijn geweest, kun je je bak natuurlijk ook eerder binnen halen.

Reiniging container

Je kan heel gemakkelijk controleren wanneer wij langskomen.

Ga naar www.cleanprofs.nl/reinigingsschema

Je zet jouw container gewoon buiten volgens het schema van de vuilophaaldienst. Wij wassen je afvalcontainer op dezelfde dag, nadat de vuilophaaldienst deze heeft geleegd (twee of vier-wekelijks).

Omdat wij een andere route dan de vuilophaaldienst rijden, verzoeken wij om je container tot 19:00 uur buiten te laten staan.

Dit is afhankelijk van het door jou gekozen abonnement. Wij komen 12 keer per jaar langs per container. Betreft het een DUO Container dan komen wij 24 keer per jaar langs.

Helaas is dit niet mogelijk. Onze reinigers werken met een vooraf geplande route waar zij niet van af kunnen wijken.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

  • Je hebt je bak niet aangeboden op de gebruikelijke plek.
  • De bak is niet geleegd door de gemeente.
  • Door vorst hebben we niet mogen rijden.

In deze drie gevallen kunnen we de bak niet reinigen. Volgende maand komen we graag weer bij je langs. Is er om een andere reden niet gereinigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van een oplossing.

Je kunt zoveel containers laten reinigen als je wilt. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij jou een combi-aanbieding kunnen doen via het contactformulier op deze pagina.

Wijzigingen van gegevens

Wanneer je verhuisd bent, een nieuw telefoonnummer hebt of andere wijzigingen wilt doorgeven, laat het ons dan weten via ons wijzigingsformulier.

Je kunt zoveel containers laten reinigen als je wilt. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij jou een combi-aanbieding kunnen doen.

Een abonnement bij Cleanprofs kan maandelijks opgezegd worden. Je kan je abonnement opzeggen door telefonisch contact (+3188-0240456) op te nemen of via de mail.

Als je gaat verhuizen, wil je natuurlijk dat Cleanprofs met je mee verhuist. Daarom is het belangrijk om je verhuizing tijdig aan ons door te geven. Dat kan via dit formulier.

Stickers aanvragen en bevestigen

Ben je net klant geworden, dan krijg je binnen een week de stickers thuisgestuurd.

Kijk hier om te zien hoe je de stickers op de container moet plakken.

Bestel hier heel gemakkelijk nieuwe stickers. Je ontvangt de nieuwe stickers binnen een week.

Ongeveer na 7 dagen nadat je je hebt aangemeld, ontvang je de stickers per post.

Facturen en betalen

Wij maken gebruik van betalen via automatische incasso. De betaalmethode is afhankelijk van de wijze waarop je het abonnement bent aangegaan. Contant betalen behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

Een credit betekent dat je van ons een tegoed hebt gekregen. Het tegoed wordt verrekend bij je eerstvolgende factuur.

Wij willen je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice.

Reinigingsschema

Ik heb een andere vraag

Schroom niet en neem contact met ons op. Wij proberen uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.