Service & meer

Veelgestelde vragen

Wij krijgen dagelijks veel verschillende vragen binnen. Om je zo goed mogelijk te helpen hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet.

Algemene vragen

  • Is Cleanprofs milieuvriendelijk?

    Ja, Cleanprofs maakt gebruik van biologisch afbreekbaar schoonmaakmiddel. Daardoor belasten we het milieu niet. Ook zorgen we ervoor dat het afvalwater direct weer afgevoerd wordt via onze wagens.

  • Kan Cleanprofs al mijn containers schoonmaken?

    Bij Cleanprofs kies je zelf welke container je schoon laat maken. We reinigen zowel je groen bak, rest container, plastic container en DUO container. Alle combinaties zijn mogelijk.

  • Hoe vaak komt Cleanprofs langs?

    We komen 12 keer per jaar langs per container. Hierdoor wordt elke bak die je bij ons aanmeldt maandelijks gereinigd. Voor de DUO container komen we 24 keer per jaar langs.

  • Reinigt Cleanprofs door heel Nederland?

    Cleanprofs heeft een landelijke dekking door onze elf logistieke service punten. Ben je benieuwd of wij ook reinigen op jouw adres? Meld je aan en wij gaan voor je aan de slag.

  • Wordt de buitenkant van mijn afvalcontainer ook gereinigd?

    Wij reinigen alleen de binnenkant van de deksel, rand en binnenkant van de container. Hier bevindt zich namelijk het vuil en de bacteriën.

  • Wanneer komt Cleanprofs langs?

    We komen op dezelfde dag als de vuilophaaldienst tot 19.00 uur `s avonds. Als je klant bent, kun je de exacte reinigingsdag voor uw wijk terugvinden via www.cleanprofs.nl/reinigingsschema/

  • Wat moet ik doen om mijn bak gereinigd te krijgen?

    Meld je aan bij Cleanprofs en zet je bak aan de straat zoals je gewend bent. Zorg wel dat de Cleanprofs sticker er goed zichtbaar op zit. Laat de bak staan tot 19.00 uur en wij doen de rest. Als we al langs zijn geweest, kun je je bak natuurlijk ook eerder binnen halen.

  • Wat kost Cleanprofs?

    Voor €8,25 per maand reinigen we je bak. Laat je meerdere kliko’s reinigen, dan betaal je slechts €5,99 per container.

  • Wanneer ontvang ik de sticker?

    Ongeveer na 7 dagen nadat je je hebt aangemeld, ontvang je de stickers per post.

  • Wat moet ik doen als mijn stickers beschadigd zijn?

    Dan sturen we je gratis nieuwe stickers! Je kan ze hier aanvragen.

  • Hoe plak ik de stickers op mijn kliko?

    Kijk hier om te zien hoe je de stickers op de container moet plakken.

  • Mijn container is niet gereinigd. Wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    • Je hebt je bak niet aangeboden op de gebruikelijke plek.
    • De bak is niet geleegd door de gemeente.
    • Door vorst hebben we niet mogen rijden.

     

    In deze drie gevallen kunnen we de bak niet reinigen. Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van een oplossing.

  • Hoe geef ik een verhuizing door?

    Als je gaat verhuizen, wil je natuurlijk dat Cleanprofs met je mee verhuist. Daarom is het belangrijk om je verhuizing tijdig aan ons door te geven. Dat kan via dit formulier.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Een abonnement bij Cleanprofs kan maandelijks opgezegd worden. Je kan je abonnement opzeggen door telefonisch contact op te nemen of via de mail.

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

    Klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.

Mijn wasweken schema

Stickers aanvragen en bevestigen

  • Wanneer ontvang ik mijn stickers?

    Ben je net klant geworden, dan krijg je binnen een week de stickers thuisgestuurd.

  • Ik heb mijn stickers ontvangen. waar moet ik deze plakken?

    Kijk hier om te zien hoe je de stickers op de container moet plakken.

  • Ik heb geen stickers ontvangen of mijn stickers zijn aan vervanging toe

    Bestel hier heel gemakkelijk nieuwe stickers. Je ontvangt de nieuwe stickers binnen een week.

Reiniging container

  • Wanneer wordt mijn container gereinigd?

    Je kan heel gemakkelijk controleren wanneer wij langskomen.

    Ga naar www.cleanprofs.nl/reinigingsschema

  • Wanneer moet ik mijn container(s) buiten zetten?

    Je zet jouw container gewoon buiten volgens het schema van de vuilophaaldienst. Wij wassen je afvalcontainer op dezelfde dag, nadat de vuilophaaldienst deze heeft geleegd (twee of vier-wekelijks).

    Omdat wij een andere route dan de vuilophaaldienst rijden, verzoeken wij om je container tot 19:00 uur buiten te laten staan.

  • Hoe vaak wordt mijn container gereinigd?

    Dit is afhankelijk van het door jou gekozen abonnement.
    Wij komen 12 keer per jaar langs per container.
    Betreft het een DUO Container dan komen wij 24 keer per jaar langs.

  • Is eenmalig reinigen ook mogelijk?

    Helaas is dit niet mogelijk. Onze reinigers werken met een vooraf geplande route waar zij niet van af kunnen wijken.

  • Ik heb nog een extra afvalcontainer. Kan die ook worden gereinigd?

    Je kunt zoveel containers laten reinigen als je wilt. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij jou een combi-aanbieding kunnen doen via het contactformulier op deze pagina.

  • Mijn container is niet gereinigd. Wat nu?

    Dit kan verschillende oorzaken hebben:

    • Je hebt je bak niet aangeboden op de gebruikelijke plek.
    • De bak is niet geleegd door de gemeente.
    • Door vorst hebben we niet mogen rijden.

    In deze drie gevallen kunnen we de bak niet reinigen. Volgende maand komen we graag weer bij je langs. Is er om een andere reden niet gereinigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van een oplossing.

Wijzigingen van gegevens

  • Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

    Wanneer je verhuisd bent, een nieuw telefoonnummer hebt of andere wijzigingen wilt doorgeven, laat het ons dan weten via ons wijzigingsformulier.

  • Ik heb nog een extra afvalcontainer. Kan die ook worden gereinigd?

    Je kunt zoveel containers laten reinigen als je wilt. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij jou een combi-aanbieding kunnen doen.

  • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

    Een abonnement bij Cleanprofs kan maandelijks opgezegd worden. Je kan je abonnement opzeggen door telefonisch contact (+3188-0240456) op te nemen of via de mail.

Facturen en betalen

  • Welke betaalmethodes zijn er?

    Wij maken gebruik van betalen via automatische incasso. De betaalmethode is afhankelijk van de wijze waarop je het abonnement bent aangegaan. Contant betalen behoort helaas niet tot de mogelijkheden.

     

  • Er is een credit toegekend aan mijn account. Wat betekent dit?

    Een credit betekent dat je van ons een tegoed hebt gekregen. Het tegoed wordt verrekend bij je eerstvolgende factuur.

     

  • Ik heb een vraag over mijn factuur of incasso

    Wij willen je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice.