Vragen?

Onze klantenservice zit iedere werkdag voor u klaar​

Waar gaat uw vraag over?

Mijn wasweken

Stickers aanvragen

Gegevens wijzigen

Facturen en betalen

Gemiste reiniging

Anders

Meest gestelde vragen

Kijk hier om te zien hoe je de stickers op de container moet plakken.

Bestel hier heel gemakkelijk nieuwe stickers. Je ontvangt de nieuwe stickers binnen een week.

Wanneer je verhuisd bent, een nieuw telefoonnummer hebt of andere wijzigingen wilt doorgeven, laat het ons dan weten via ons wijzigingsformulier.

Je kan heel gemakkelijk controleren wanneer wij langskomen.

Ga naar www.cleanprofs.nl/mijn-wasweken

Je zet jouw container gewoon buiten volgens het schema van de vuilophaaldienst. Wij wassen je afvalcontainer op dezelfde dag, nadat de vuilophaaldienst deze heeft geleegd (twee of vier-wekelijks). Omdat wij een andere route dan de vuilophaaldienst rijden, verzoeken wij om je container tot 19:00 uur buiten te laten staan.

U kunt zoveel containers laten reinigen als u wil. U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij u een combi-aanbieding kunnen doen via het contactformulier op deze pagina.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
– Je hebt je bak niet aangeboden op de gebruikelijke plek.
– De bak is niet geleegd door de gemeente.
– Door vorst hebben we niet mogen rijden.

In deze drie gevallen kunnen we de bak niet reinigen. Volgende maand komen we graag weer bij je langs. Is er om een andere reden niet gereinigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van een oplossing.

Ga naar meest gestelde vragen

Kijk hier om te zien hoe je de stickers op de container moet plakken.

Bestel hier heel gemakkelijk nieuwe stickers. Je ontvangt de nieuwe stickers binnen een week.

Wanneer je verhuisd bent, een nieuw telefoonnummer hebt of andere wijzigingen wilt doorgeven, laat het ons dan weten via ons wijzigingsformulier.

Je kan heel gemakkelijk controleren wanneer wij langskomen.

Ga naar www.cleanprofs.nl/mijn-wasweken

Je zet jouw container gewoon buiten volgens het schema van de vuilophaaldienst. Wij wassen je afvalcontainer op dezelfde dag, nadat de vuilophaaldienst deze heeft geleegd (twee of vier-wekelijks). Omdat wij een andere route dan de vuilophaaldienst rijden, verzoeken wij om je container tot 19:00 uur buiten te laten staan.

U kunt zoveel containers laten reinigen als u wil. U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat zij u een combi-aanbieding kunnen doen via het contactformulier op deze pagina.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:
– Je hebt je bak niet aangeboden op de gebruikelijke plek.
– De bak is niet geleegd door de gemeente.
– Door vorst hebben we niet mogen rijden.

 

In deze drie gevallen kunnen we de bak niet reinigen. Volgende maand komen we graag weer bij je langs. Is er om een andere reden niet gereinigd? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag bij het vinden van een oplossing.

Heb je andere vragen?

Icon5-768x720

Start chat met medewerker  door rechts beneden op de “Chat met ons” knop te drukken (werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur)

Neem contact met ons op:  Bel 088-0666189  (werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur)

Icon5-768x720

Start chat met medewerker  door rechts beneden op de “Chat met ons” knop te drukken (werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur)

Neem contact met ons op:  Bel 088-0666189  (werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur)

nl_NL_formalNL